Nama Tempat Pelik Di Malaysia

Cool Nama Tempat Pelik Di Malaysia 2022. Negara kita sememangnya kaya dengan pelbagai tempat yang mempunyai nama pelik dan unik. Saper la yang bagi nama.

Blog Santai 5 Nama Tempat Yang Pelik Di Malaysia
Blog Santai 5 Nama Tempat Yang Pelik Di Malaysia from myblogsantai.blogspot.com

Untuk artikel kali ini, suara perak menyenaraikan tujuh nama tempat yang unik dan pelik di malaysia khas untuk tatapan anda. 13 nama tempat pelik, tapi benar di malaysia 1. Negeri terengganu juga mempunyai pelbagai.

Chemerong, Berembun Dan Langsir Semestinya Nama.


Percaya atau tidak?di malaysia ini kita mempunyai banyak nama tempat dan jalan yang sedikit pelik dan unik.oleh kerana video fakta faktaw sebelum ini boleh d. Ada lagi nama tempat yang lebih pelik dari ni?cer korang teka di negeri mana. Saper la yang bagi nama.

Kampung Bogel, Terengganu Walaupun Kampung Bogel Dekat Kampung La, Hulu Besut Telah Bertukar Nama Dengan.


Negara kita sememangnya kaya dengan pelbagai tempat yang mempunyai nama pelik dan unik. Senarai tempat menarik di malaysia tahun 2022 seperti pulau popular, resort popular, tempat makan best & aktiviti menarik utk pelancong. Mungkin ada nama yang korang sendiri pernah dengar dan ada.

Untuk Artikel Kali Ini, Suara Perak Menyenaraikan Tujuh Nama Tempat Yang Unik Dan Pelik Di Malaysia Khas Untuk Tatapan Anda.


Kepada anda yang masih ‘single’ dan. Sy memang tak buat research pun. Di dun kota dalam parlimen rembau terdapat satu tempat yang diberi nama kampung penajis.

Negeri Terengganu Juga Mempunyai Pelbagai.


So sape2 yang tahu ade name tempat kat kampung die yang pelik.boleh la. 13 nama tempat pelik, tapi benar di malaysia 1. Walaupun kampung bogel dekat kampung la, hulu besut telah bertukar nama.

Tidak Ramai Yang Mampu Sampai Ke Sini Memandangkan Lokasinya Yang Sangat Jauh Dan Tinggi.


8 nama tempat paling pelik di malaysia. 17 october 2013 at 12:07. Menurut sejarah nama asal kampung ini ialah kampung penajuh.

Belum ada Komentar untuk "Nama Tempat Pelik Di Malaysia"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel